Skrattretande, verkligen

Hejsan allihopa!

Tänkte bara först börja med att säga att jag har fått din kommentar och fattar inte riktigt vad du ville få ut av den?
Jag hade feber igår morse och ont i huvudet, du kanske vill kalla det för något annat men ja jag var sjuk, hahah!
Men bara för att jag mådde dåligt igår betyder det att jag ska ligga hemma hela dagen idag då eller? xD
förstår verkligen inte vart du ville komma men det var ju bra att du stog för vem du var iaf ;))

Idag somnade jag vid 3 fast jag la mig vid halv ett "alltså när våra gäster hade gått hem oså", men jag kunde verkligen inte sova, aja var iaf tvungen att vakna vid tio för att jag sanna så gärna ville att jag skulle följa med henne till kungsbacka fast vi var bara där en liten stund så nu är jag hemma igen och har vart det ett tag!
Imorgon har vi match och jag vet inte riktigt om jag kan vara med på den, efterssom jag inte vet hur det är med mitt ben men får testa imorgon hur det är med det, det har faktiskt börjat släppa lite nu fast efterssom det känns mest när jag springer så vet jag inte hur det är efterssom jag inte har sprungit idag..
Det blir iaf våran sista hemma match och den är mot sandö någon tid som jag inte vet riktigt än.
Nu ska jag plugga matte i 17 timmar så att jag äger på provet, men först huvudvärkstablett!

1/5 grejer jag fick med mig hem idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0