saknar tiden

Sitter just nu ensam i mitt hus, känns ensamt.
Ska snart vara världensbästa syster och åka ner och hämta min syster, för att jag är så himla as snäll!
Har fått mera uppgifter i skolan idag som om det inte redan räckte, ska skriva om bahamas och barbados till engelskan som ska redovisas muntligt och så ska man lämna in det skriftligt, fick därimot 2 land när de flesta andra bara har ett, höhöh
Har inte gjort mycket idag efter skolan, utan mest pluggat faktiskt eller... bara pluggat svenska/so, jävla rapport.
måste även plugga massor utav engelska så att det blir bra på provet vi har nästa vecka, jiho
ikväll kommer det väll något bra på tv som jag ska kolla på och sen så ser jag fram emot ett nationellt prov imorgon klockan 8, labb i no;n.
men vi hörs!

så här ser min bakrundsbild ut på datan, världens härligaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0