Plugga svenska eller?

Jag tänkte att jag skulle jobba massor av svenska när jag kom hem idag, men nänä
istället sätter jag mig och kollar på tusen gånger starkare för den kommer bara upp där när man går in på sli.se
och då måste man ju för tusan bara kolla.
Ochh det var de värt, verkligen den var as bra, fast slutade rätt dåligt.
Aja nog om det, så här har min dag sett ut.
* Läsning - jobba franska och no
* Matte - är en matte lektion någonsin annorlunda?
* So - Jobba på rapporten, fick skriver massor om judiska traditioner, det är en av de ointressanta saker imorn judendomen som verkligen INTE är intressant.
* Franska - oförberett prov, blir glad om jag får godkänt men jag är riktigt nöjd med att jag kom ihåg var personliga pronomen är, höhhööh
Sedan fick vi sluta, och de kokade hönset verkade inte så lockande så jag åkte hem och nu sitter jag här.
måste jobba no, och sen ska jag fortsätta skriva om barbados/bahamas.
och såklart svenska, börjar kvart över 10 imorgon och i löve it.
Hoppas på att vi ska göra något trevligt imorn på gympan också, höhhöh det blir inte trevligt på musiken iaf det kan jag lova.
ikväll blir det träning, yay! 
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0