Onsdag

hejsan alla!
Idag så slutade jag skolan vid 12 wie, som alltid på onsdagar.
Fast efter vi hade ätit så gick jag till ninas klassrum och fick lite hjälp med svenskan, så fick jag sitta där nere rätt mobbad i hörnet när 8b hade engelska, men hon sa att jag var ambitiös och duktig som jobbade efter skoltid, så det var det värt, haha, hon sa att det såg jättebra ut också det var ju trevligt att höra!
när jag kom hem la jag mig och solade en stund och sen kollade jag på slutet av filmen säg att du älskar mig, och sen kollade jag på systrar i jeans, tog en ledig stund bort från allt pluggande helt enkelt.
Satt och kollade på datorn på videos på youtube, haha älskar det!
nu ska jag hitta på något att göra, vi ses senare.


sjukt rolig haha, och det skadar ju inte att killen i filmen är typ...hur snygg som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0