troligen inte sant

sanna visade mig nyss att på grund av något där uppe i rymden ah så där konstigt som allt funkar på något sätt
så har vissa stjärntecken ändrats och jag som gillade att vara jungfru fast nu är jag lejon och de kanske är tuffare?
och jag är ju tuff så de borde ju stämma, men det kanske inte ens är sant "hoppas inte det"

Stenbocken: 20 jan - feb 15

Vattumannen: 16 feb - 10 mars

Fiskarna: 11 mars - 17 april

Väduren: 18 april - 12 maj

Oxen: 13 maj - 20 juni

Tvillingarna: 21 juni - 19 juli

Kräftan: 20 juli - 9 aug

Lejon: 10 aug - 15 sept

Jungfrun: 16 sept - 29 okt

Vågen: 30 okt - 22 nov

Skorpionen: 23 - 28 nov

Ormbäraren: 29 nov - 16 dec

Skytten: 17 dec - 19 jan


så står det iaf, men det är troligen inte sant xd kul endå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0