rakt igenom, genomskinligt

Tja, har precis tagit ett skönt bad och sitter just nu och kollar handboll framför tv;n
kungsbacka blev lyckat, fick inte så mycket köpt men det är sällskapet som räknas, fick iaf med mig en jätte gosig tjocktröja från bikbok med mig hem, men den får ni se imorn.
att bero på imorgon så ska jag ner till falkenberg och klippa mig osv då, jiho!
så jag missar mycket troligen träningen (nn'
kort dag imorgon också, härligt! puss

Och juste svar till josse;
Klämman har jag köpt på en affär som heter enhörningen, som inte jag visste fanns innan emilia sa det, men du kanske vet, men ifall du inte gör det så ligger den på vägen där CC ligger brevid bokia.
Den kostar 200 kronor där och fanns bara kvar i färgerna svart och gult senast jag var där!
Hoppas det var svar på din fråga, visste inte riktigt var jag skulle svara så det får blir här!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0