kära syster

Min syster har kul idag
Jag; VEM HAR ÄNDRAT TRÖJA PÅ MIN WII GUBBE!!! 
"från lila till gul, (asfult)"
Sanna; HIHIHI det var jag *as stolt
Jag går ner lite smått sur "eller inte"

Jag; Du är bara avundsjuk på att jag hade mycket snyggare jacka än mig!!!
"När vi spelade något snöbolls spel på wiiet så hade min gubbe en lila jätte snygg
jacka och hon var ju rosa och den var inte lika snygg (mobboffer)"
Sanna; Mamma vet du vad jag gjorde "inväntar inte svar, som vanligt" Jag ändrade Lizas 
wii gubbe.... Kul va?


Jag; Alltså den här banan är jättesvår jag har aldrig klarat den!!
Sanna; Då vet du hur jag känner... Kul va?


Men hon är ju söt iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0