@ clara

sitter just nu hemma hos clara
de är ute och smäller smällare men det var så
nedrans kallt så jag gick in LP
nu sitter jag här helt ensam...
nejmen nu kom dem in ska se om vi inte ska käka nu
måste kila vi ses!


Hahaha passande, här har ni mig och clara för JÄTTE längessen...
Igår när vi grillade vid en sjö om jag ska vara ärlig!

"Jag känner mig hedrad hon har en jätte gullig bild på mig och henne på
hennes vägg, sanna är inte med LP jag måste nog vara den bästa kusinen alltså!"

Hittar inte den hon har på väggen just nu men här har ni en annan



Slänger även in två bilder från förr förra året när vi agerade modeller i
någon tidning..... eller inte..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0