You just gotta ignite the light and let it shine

Har precis tagit en varm dusch och sedan ätigt lite smått, jag har gottat ner mig i min nybäddade säng och tänkte plugga lite so "andra världskriget" men sen så kom jag på att jag lika mycket behövde plugga svenska och efterssom att jag lyssnar på Anne Franks dagbok där och hon berättar exakt vad som händer om dagarna under kriget så tänkte jag att jag lika gärna kan lyssna på Anne Frank istället för att läsa i häftet ikväll.
Jag ska gå in och kolla på sli.se och se ifall det finns några bra filmer man kan få ut något av om andra världskriget, jag tycket att det är så himla intressant så det är faktiskt "roligt" att läsa om det!
Nu känner jag att jag skriver på om alldelles för ointressanta saker för er, men vad är egentligen intressant att läsa om, jag det kan man ju lura på, fast det har jag inte tid med nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0