When.... skit samma

var med stella hos tandläkaren efter skolan idag, och hon fick dra ut enu en tand, fast denna gång tog det typ 2 sec.
och jag kollade hela tiden, känner mig rätt grym om jag ska vara ärlig.
efter tandläkaren så gick vi hem till emilias hus och jag fixade med en film jag skulle visa idag på franska saken fast jag visade inte den sen endå... heh

han som var där och talade om sina ostar tog ut rätt mycket på tiden så vi slutade en halv timme senare...
jag visade en film och emilia visade en annan, sen var det en jätte gullig video som viktor gjort, haha
sen en väldigt bra powerpoint av andre simon och alex!
Sedan åt vi jättegoda crepes och croissanter osv, Mmmmums säger jag bara!
Nu sitter jag här och ska åka och träna om en kvart.

.
.
Dessa två bilder tog jag från emilia men det får jag nog, jag tog trots allt 50% av dessa bilder själv :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0