Unwritten

Träningen gick sådär, eller faktiskt inte alls bra jag hade ont i huvudet hela träningen och på slutet blev jag helt yr!
Vet inte varför men mitt huvud gör ont hela tiden nu för tiden, yay..
Jag är sjukt trött nu och vet inte varför jag ens bloggar, var nära på att somna i duschen innan också, illa.
Imorgon så är det ju detta WastedPenguinz, tydligen väldigt uppskattat bland folket här, märks en del på facebook och om man vill veta exakt hur lång tid det är kvar så är det bara att logga in och kolla, super eller?
Haahaah folk är för goa, jaja det ska bli roligt för dem att det äntligen är här och även skönt för mig att slippa alla uppdateringar, hihi :)
det var allt för mig, puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0