Once in a lifetime means there's no second chance

Sitter här och kollar om och om på filmen stella har gjort om våran klass, haha älskar den!
lite goosi gooos faktiskt!
försöker även skicka en film till henne men mitt internet dampar var 5;e minut så jag hinner aldrig skicka klart (nn'
har åkt moppe för första gången på länge idag, var och hämtade sanna vid bussen för hon har vart och shoppat, så hade hon med sig en jättefin tjocktröja till mig också "som ni kanske vet älskar jag tjocktröjor" den var superfin och vi hade tur, det var den sista som var kvar ';)
hon hade även köpt i rymden finns inga känslor som vi ska se ikväll när pappa och mamma ska på bio (yy'
men nu hör jag att min kära bror kollar på totally spies där ute, och ska jag erkänna en sak så har jag älskat det programet sen jag var liten, så nu ska jag pallra mig ut!

här har ni en bild på tröjan jag fått, det kanske blir en bättre någongång när jag orkar ställa mig upp ;)

märkte att den matchade min kudde, heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0