Godnatt

inte för att jag ska sova än, men har inget annat att skriva får verkligen damp på alla dessa rubriker, vet aldrig vad jag ska skriva, världens problem jobbigt!
har precis kommit hem från träningen o duschat osv
nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik facebookar chattar bloggar osv.
så nu ser det ut som att lilla emmis kommer hit och sover här imorgon, väldigt trevligt.
det enda som inte är positivt med det är att jag måste alltså städa, skit!
aja jag får väll göra det då, för dej emmis!
imorgon är det gympa dag och det betydet leggingsdag ;))
för er som inte har fattat så hatar jag att ha jeans efter gympan, och brukar små mobba de som har det, hehe taskigt!


Så, så här blir det imorn, fast jag kommer ha lite brunare hår då...

Kommentarer
Postat av: emmis

hihih, naaw omtänksam du är liziz

2011-02-10 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0