go left

vaknade upp vad halv 8 illamående och ont i huvudet, fast det har blivit bättre under dagen, men detta gjorde att jag fick säga till de andra att det inte blev någon filmkväll idag men det blir av nästa vecka istället!
Istället har jag kollat på film och tv idag, men samtidigt som jag kollade på project runway kände jag mig väldigt rastlös så jag fixade till ett par av mina långa jeans till shorts och satte klippte sönder en av mina dundergamla gympapåsar med nalle puh på och gjorde honom till en ficka, väldigt gullig tycker jag själv, hihi!
imorgon blir det match mot nissan halv 3 och sen det bästa med lördagar... GODIS 8D, hahah och melodifestivalen
annat har jag inte planerat in och det tror jag inte att jag orkar heller!

orkar inte ta några dunderkvalite bilder så det fick bli den gamla hederliga webben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0