But the view is great

Helt slut?
När jag kom hem efter skolan så la jag mig i sängen och somnade på en gång, jädra skit.
Kommer inte kunna somna inatt nu (yy'
Men en bra grej är att jag inte behöver stress plugga inför so provet som skulle vart imorgon men som nu är framflyttat till nästa fredag!
Så behöver bara plugga på franskan denna veckan nu, toppen!
Har även fått reda på att mattias ska vara pappa ledig, igen..
Alltså det borde vara förbjudet för bra lärare att skaffa barn, hehe.
Imorgon slutar vi 12, så ska jag och stella gå och käka sen följer jag med henne och drar ut enu en tand!
Sen blir det inte så mycket tid över för vi ska ha Fransk afton och vi ska göra crepes och fixa massor innan alla kommer så det tar nog ett tag, men det kommer bli super trevligt och vi ska även få massor av andra gosaker så vi kommer bli knubbiga hela högen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0