som värmer när det blåser kallt

Har haft en helt underbar dag i skolan idag om jag ska vara ärlig, och det var torsdag och allt!
Hade ju som sagt sovmorgon så jag hade en riktigt go morgon, och sen var so'n skit tråkig men man överlever.
På franskan satt jag emilia och anna framför en dator och fattade ingenting, fic använda arvids mac som han var lite stolt över att han hade allt!
Sen var det lunch, och på rasten som är dunderlååång så satt vi och gottade oss vid våran vägg, jag älskar verkligen att sitta där, det är våran!
Gick in och hade svenska, och rapporten fick vi tbx och det gick väll sådär kan man säga, hade bara 1% kopierat, det var bra iaf (yy'
Men jag klarade det iaf så jag behöver inte göra om som vissa behövde, så nu skulle man välja ett arbete som man skulle jobba på i två veckor som vi sedan ska visa för nina för att vi inte riktigt kännt att vi fått visa det innan, typ! Ah ni fattar inte xD
Men jag och anna ska iaf hålla en argumentation om..... något ni inte får veta, det blir ju inte kul, då kan ju ni i klassen förbereda er på att krossa oss, men näää det kommer inte att gå, för vi äger (h'

Sedan hade vi iaf no och (detta är fantastiskt) det var faktiskt riktigt jäkla intressant för första gången i mitt liv typ.
Jag tyckte faktiskt att det var kul, helt otroligt.
Vi fick betsämmda plater också, hahah, vi är nog grymma ;))
Fick sitta längst jädra fram brevid male och framför fille lille och viktoR, nu vet ni det ifall ni skulle leta efter mig eller nåt xD

Har bara gjort vettiga saker idag!

* städat hela mitt rum
* gjort rent min spegel
* dammsugit hela rummet, eller mest golvet faktiskt
* packat mina kläder inför imorn, har man det gjort, utegympa imorn (L)
* gjort jätte fint i mina garderober (yy'
* försökt att tänka ut vad jag ska jobba om i no'n, men jag kom inte på någon...men det var ändå vettigt

Är det något annat bra jag har gjort? 
nej jag tror inte det, tog ju ett tag att städa o de efterssom jag kom hem vid halv 5 så att ehh!
Juste jag hjälpte min kära bror med lite saker också, va snäll jag är :')

Alltså jag förstår inte ens varför jag bloggar, ingen kan ju tycka att något jag skriver är intressant egentligen.


här är min fina städaroutfit iaf, det i bakrunden har jag täckt över för det är min bal och skolavslutningsklänning, haha 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0