SEGERN ÄR VÅR!

Hej alla min kära bloggläsare!
Har precis käkat  efter att ha kommit hem från varbergsspelen!
kan ju bara börja med att säga....VI VANN HELA JÄVLANS AS SKITEN!
vann alla matcher vi spelade, vi är helt enkelt bara hur grymma som helst.
3-0 mot vinberg i finalen, ett mål av lizaekman, wiho.
Gjorde ett i krysset en annan match också det ägde verkligen, höhöh
Har haft en underbar helg!
Vi bodde ensamna i mariedals särskola, haha!
kollade även på bio i lördags, hur många lingon....ni vet den, passar till vårat boende, heh
Skulle kunna skriva jätte långt men ska försöka göra det kort.
Vi vann iaf, och efter finalen så var det prisutdelning osv, sen skulle vi duscha så då gick vi in i killarnas omklädningsrum för alla andra var upptagna, så kommer det in ett helt lag (som vi tidigare hade slängt ut för att de var i tjejernas omklädningsrum) men det värsta var ju att jag och emma stog med shampoo i håret när dem stormade in så vi fick kasta oss på handukarna och packa ihop våra grejer och gå till ett annat oklädningsrum som vi fick dela med några andra tjejer.
Men precis när vi hade gått in i duschen igen så kom det andra killar och slängde ut oss dem också, så återigen fick vi gå förbi ett helt killlag med bara handduk och shampoo i håret, som jag även fick i munnen också mysigt.
Men sen fick vi dela omklädningsrum med vinberg så fick vi äntligen duscha klart, va tusan!
nu sitter jag här, mamma och pappa landar i spanien senare och farmor och farfar är här men vi ska vara ensamma stora delar veckan.

nu blev det lite långt endå men strunt samma! 
Bilder kommer väll, puss!

Sjuuukt snygg nu så mer får ni inte se nu ska jag kolla på över 70 blogginlägg jiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0