lördag

Tjo, ligger just nu på min goa soffa och tar det lungt.
Emilia kom hit vid tio så gick vi ner till samlingen till städningen så fick vi i uppgift att tvätta alla skyltar.
Men det gick fort för vi är så grymma, så vi gick in till mig, käkade lite glass och kollade på slutet av "det regnar köttbullar".
Sen gick vi ner till alla igen och käkade korv oså.
Gick hem till mig igen och kom fram till att vi nog skulle tvätta våra moppar så nu blänker dem, för vi har använt extra shine, osv! haha
Sen åkte vi ner till IP för att kolla på killarnas match, det var tråkigt i början men sen blev båda lagens målvakter utvisade och simon fick ställa sig och tog en straff, de ägde! Haha annars brukar fotboll vara hyffsat långtråkigt, men med rätt sällskap och väder så!
nu ska jag fortsätta slappa och sen ikväll ska jag ner till brasan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Turtle vax. :D

2011-04-30 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0