liza ekman fryser för tillfället

Detta var en trevlig dag, vaknade upp till sol och gick och la mig där ute så fort jag vaknade.
Sedan gick jag in och laga mat till min broder och sen spelade jag sims3 mina gubbar har blivit så gamla nu så de kommer nog att dö snart :( höhöh
Sen åkte jag med emma stella anna och emilia till skärsjön, vi grilla och fika.
Det var mysigt, men nu fryser jag.
Och grillen exploderade en gång... det var kul
Sen tyckte jag att emilia såg så himla rolig ut när hon och moppen skulle komma under bommen så jag tappade moppen....det var också rätt kul


Här kommer några intressanta bilder!

GrillmästarN
Grillen som exploderade lite smått
"Stella du ser jättekort ut härifrån"
"Emma...du har ketchup på tröjan"
SmygfotarN

Kommentarer
Postat av: emmis

tog en bild från din blogg lizis. hoppas att du inte dödar mig <333333333

2011-04-20 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0