Jag har inte någon som helst respekt för dig

Nu måste jag snaabba mig, för min dator där snart och jag orkar inte hämta sladden!
Har haft en hyffsad skoldag, fast musiken var bara pain verkligen!
Har fått våra omdömen och där stog det lite bra saker faktiskt, typ att jag kommer hålla mitt vg i no...puh'
jag är verkligen kass på no.
Och så kommer jag kanske höja mig i engelska och franska (yy'
Hela skolan fick äta hamburgare ute idag, varför vet jag inte :S

Imorn ska jag upp och ställa upp som familjen ekman på städdagen, för de åker iväg så får jag ställa upp för laget helt enkelt, och så kommer kära milliz och ställer upp för mig, så att jag inte blir mobbad! känns bra (yy'
Sen ska vi ner och kolla på fotbollsmatch och på kvällen ska vi ner till brasan kommer bli great!
Så nu har jag vart jätte snabb, bloggar mer imorn, tjolahopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0