brännskadad osv...

Vet ni vad jag gjort idag?

För det första har jag haft en riktigt härlig skoldag (förutom So'n, den har blivit pain nu när världens bästa lärare slutat).
Sen så var det fint väder, det gjorde dagen extra bra, man blir extra glad då! 
Imorse stog det att det skulle bli stor sol imorn, men nu står det att det ska bli moln?
Fast idag stog det att det var molnigt hela dagen, fast det var det ju inte, det såg jag ju själv..
Så man vet ju aldrig vad som händer.
Jag har iaf vart ute och cyklat en hyffsat lång bit idag och så styrketränade jag lite o gjorde yoga på vårat wii, höhö
Och sen fick vi hem vårat viasatondemand idag så jag har kollat på toy story 3 & dear john "egentligen tycker jag inte den är så bra, fast channing är ju sååååå handsome", så det gör hela filmen ;))
Iallafall, när jag skulle bada innan så satte jag på vattnet till badkaret och gick därifrån.
Och när jag kom tillbaka stängde jag av vattnet och skulle kliva i så jag satte ner ena foten, och det var helt seriöst typ tusen grader så min fot brändes som tusan och jag bokstavligt talat FLÖG bort från badkaret, tusan alltså xD!
Så nu har jag as ont på foten och jag kunde inte bada på jättelänge för jag kunde inte dra ut proppen och ta nytt vatten heller för det var ju så jädrans varmt så jag kunde ju inte ens sticka ner handen...
Hahaah, så nu har jag fått använda Aloe vera gel för brännskador på hela foten och upp på benet, stackars mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0