antar väll att jag får blogga lite då

har inte så mycket att skriva och orkar typ inte göra det heller, för jag är typ dödsjuk...
nejmen jag mår inte bra precis, och nu funkar inte våran tv heller för vi har fått enny boxer, men pappa måste hämta den med sitt pass...
och både han och passet är tydligen nere i helsingborg, så mamma ska hyra film till mig som jag kan se.
det finns verkligen inget att göra, och jag som ville se filmen vi ska kolla på son :(
Rapporten är iaf inlämnad och engelska redovisningen klar för längessen men nu får jag inte redovisa den förrens efter påsk...
ska fortsätta sova nu, ingen skola för mig imorn heller, missar alltså nationella i engelska, illa (n'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0