3-3-3-3vligt

inte för att jag har så mycket att skriva om min händelserika dag men kan ju skriva lite iaf.
Vi fick ut boxern igår till tvn så det var ju superbra så att jag kunde kolla på tv iaf, och nu kan vi hyra film i tvn höhöh va coolt!
Det flög en fågel in i föntret som jag ligger under så när jag kolla upp så flög det runt massa fjärdrar och ett litet märke satt på rutan, sen kollade jag ut och där låg en liten stackars fågel, den låg där jätte länge men sen var den bara borta, aja nog om det!
Annars har det inte hänt så mycket, pappa kom hem innan så firade vi honom lite grann, osv.
imorgon SKA jag till skolan, så är det bara!
Nu ska jag kolla lite mer tv tror jag ;)
Har kommit hem lite trevliga saker till mig idag som jag kan visa er lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0