Torsdag

Hejsan mina kära bloggläsare, tosdag menas med lång tråkig dag
men jag klarade mig, och efter skolan så åkte jag och bellos hem till mig och gjorde en hemlighet till imorn
det får ni veta då ;)
 sedan så åkte vi ner till åsa och köpte present till vår kära josefina, som fyller 15 hela år imorn!!
lille töööösen (L) ´
vanligtvis brukar jag inte ha någonting att skriva men det har jag idag.
när jag kom hem idag, gissa vad som låg på min säng?
jo en bok jag andre och emilia skrev när vi gick i 1;an asså gud den är sååå söt!
jag ska visa den för mes amis imorn i skolan, om folk bara visste vilka fantastiska sagor jag och emilia skrev när vi var små alltså!
Men nu har jag ingenting mer att skriva så puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0