OSS

"When Life Gives You a Bad Romance, show everyone your Poker Face, buy a new Telephone, call Alejandro, and you guys Just Dance!"

ehm... du och jag har damp, på riktigt ibland glada ibland ledsna.
Jag vill inte att det ska vara så... jag klarar mig faktiskt inte utan dig och
jag tror inte jag själv ens fattar hur mycket du betyder för mig.
jag saknar dig varje gång vi inte pratar med varandra, du är underbar och jag
tror inte du fattar hur bra du verkligen är för mig!
Jag är fruktansvärt glad över att du finns och jag skrattar alltid när vi är med varandra.
Men det händer inte så ofta, asså förövrigt så är jag typ inte med några av mina Älskade kompisar
längre, tjejkväll?
näär jag tänker på det ALLLA VI HAR DAMP.
och nu kom jag helt ifrån ämnet men men jag saknar dig och jag saknar er och jag saknar OSS! (L)





Kommentarer
Postat av: josse

ja med... :'( (L) LIZA JAG ÄLSKAR DIG!:)och er andra ..ja vi måste ha de..............:(

2010-09-26 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0