Godmorgon!

Godmorgon allihopa, idag så skulle jag egentligen åka ner och kolla på Lowes match.
Men jag hann inte riktigt vakna upp helt och satt fortfarande i pyjamas när dem skulle åka så det hade ju varit bra om man fick köra den där jädra moppen.
men som tur är så har jag uppkörning imorgon klockan HALV 8 till halv 4, så jag slutar iaf tidigare alla andra i min klass HE-HE.

Ikväll så ska jag mamma sanna & lowe åka ner till tiopepe och sedan kolla på i rymden finns inga känslor.
jag vet att jag redan har sett den, men den var så himla söt och jag skulle kunna se den hundra gånger till!


Här va man morgon snygg :DD

Kommentarer
Postat av: Moa och Liza

hehe, guud så söt tröja ! xD

2010-09-19 @ 23:05:44
Postat av: Anonym

Sv; det är min pyjamas ;)

2010-09-20 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0