Torsdag

jag kom på att det är innebandy 6 dagar i streck nu, mycket men kul!
Idag så satt jag och emilia i cafet med vad han nu heter och theo.
theo är ett kioskmongo, och emilia är bäst :DD
Vi var 8 i skolan idag för resten stog i montern i kba.
Man känner sig verkligen som en loner när det är så lite folk i skolan, och det kändes verkligen konstig skönt att komma fram till stella och emma där dem stog i montern :))
Lilla arnold var och köpte jättefina presenter till Paula idag också, som vi har samlat in i klassen, eller nästan hela klassen.
KOMMER SAKNA DIG PAULA!!
Jag vill inte att hon ska sluta för hon är så himla bra, men robert våran vikarie verkar jättesnäll och bra så det kommer nog att gå bra.

Efter skolan när vi kom hem från kba, så följde jag med anna till lilla pärlbutiken nere vid havet.
det var en trevlig liten butik och anna tar väldigt lång tid på sig att bestämma sig, men vi hittade jättefina pärlor Mm.
så armbandet till Paula kommer bli jätte jätte fint "Anna ska göra det"
Nu har jag lagat mat ätit och tankat moppen, för jag måste köra till träningen idag för att mamma ska inte med ner typ.
Bara roligt jag älskar att köra :')

Vi ses :DD


Just nu ser jag ut exakt så här, yay för mig..
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0