Sm imorn

Så här är det, jag var inte på Hallandsträningen idag för att jag vill inte vara med.
Jag känner inte att jag vill lägga ner så mycket tid på det och har mycket annat att göra hela tiden.
Jag har bestämt mig för det och kommer inte att ångra mig :))

Klockan ringer, hör och häpnad, klockan 04:45 imorn.
Då har jag en kvart på mig att gå upp borsta tänderna klä på mig och sätta upp håret, det fixar ju jag!
Känns verkligen super bra att vi ska vara 8 stycken imorn också, snacka om att vi kommer spöa skiten ur allihopa!
Mindre men tuffare, helt enkelt!
Halv 6 är det frukost på IP och jag ska vara där 5 eftersom min kära mamma ska fixa frukosten till alla (y'

Juste idag måste jag ju berätta om också..
Paula fick alla sina presenter, hon blev glad.
Hon hade bakat så vi satt bara och myste allihopa med tända ljus runt några bord.
Kommer sakna dig jätte mycket
Vi hade prov på hkk´n och det provet ger 40% av betyget, tur att det gick så bra...
Efter skolan åkte stella med mig hem så satt vi och kolla på kenza&tyra show åt godis och spelade unicorn attack spel? 
Det är alltid lika kul att vara med min kära vän.
sen lämnade jag henne där hemma, och så hämtade jag eve som stog och väntade bakom berget vid gångbanan, lätt att hitta ;))
Sen åkte vi hem och kollade på AFV tror jag det förkortas.
Sedan åkte jag ner och möte emilia och arnold vid ica bara för att jag ville köra moppe (a'
Sen åkte vi hem och pratade typ i sjutioåtta år och ssen spelade vi pictionary, mitt lag vann "såklart"
Sen så körde jag hem stella och nu sitter jag här och ska sova efter jag har skrivit klart detta.
eller försöka iaf

Men vi ses och håll tummarna klockan 8 imorn :))


Bild från tidigare idag... vem liknar jag?
Och vad håller Stella på med?
Det kan ni ju lura på, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0