Onsdag

Typ skönaste veckan?
Måndag - hur tråkig som helst men vi hade ingen sv, och vikare på engelskan så vi jobbade igenting.
Tisdag - missa lite på morgonen, satt endå i cafet hela dagen.
Onsdag - Gjorde moped provet fick 60 poäng :DD slutade 12 "pannkakor i skolan mmm"
Torsdag - "Hela" klassen åker in och står i en monter på made by kba men jag och några andra åker in senare och kollar, så jag och emilia sitter i cafet hela dagen :))
Fredag - No kommer inte bli så kul och på hemkunskapen ska vi inte ens baka, men vi kan ju övertala lärarn ;))
Det är Paulas sista dag imorn, vi ska fika Mm :)) "glöm inte pengarna imorn"

Har kört massor utav moppe idag, gud så kul det är men gud vad jag fryser just nu.
nu ska jag sätta på en film, senare blir det fysträning/träning, är taggad faktiskt!!
jag ska börja blogga massa igen :))
Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0