just nu

är jag lite halvt döende tror jag så otroligt jädra as nervös.

fick några hejdå kramar av några tyskar idag och efter det så gick dem hem och vi fick stanna och ha en liten lektion med syv "gymnasie hjälptjejen" så fick fick leta igenom massa kort och fick lägga undan dem jobben man skulle kunna tänka sig att jobba med typ :))
det var trevligt och jag vet typ vad jag vill göra av mitt liv nu! super..

Nu sitter jag här och har precis tagit den sista sprutan så nu är det klart, det är 95% chans att jag inte får livmoderhalscancer nu (y'
Och asså alla säger att dem sprutorna gör jätte ont men asså seriöst dem känns inte mer än vanliga gör, alltså igenting.

nu ska jag duscha och sen någon gång kommer stella hit och då ska vi hoppa runt här och vara nervösa
och så ska jag packa min väska också men vi ses.

måste bara säga till alla att jag dog i bamba idag, seriöst jag och anna har nog världens tråkigaste humor.
seriöst jag kunde inte andas och jag fick så jädra ont i magen och så började jag gråta också hahah så kul har vi xd
Just nu är jag i ett sånt här tillstånd så min syster som pratar med mig hur mkt som helst just nu, ja lyssnar inte på vad hon säger alltså jag hör inte det är helt sjukt, så helt randomly hör jag henne skriva.
"HALLÅ ATT PRATA MED DIG ÄR JU SOM ATT PRATA MED EN VÄGG"

bloggar mer sen när stella är här :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0