Jag vill inte gå på det där jävla hörseltestet

Varför är det alltid jag som ska gå på det? jag vill inte gå på det.
Men alltså seriöst hur wierd är det inte att dem väljer en i klassen som ska gå dit?
asså jag tror att marillia virrar till allting, asså vad kan dem få ut av att bara jag går dit? 
Det är nog bara något speciellt med mig.. asså jag tänker inte gå dit och marillia sa att jag kunde skicka dit någon annan.
Alltså det är ju as konstigt!? 
Aja skit it.
svenska lektionen var BÄST idag.
Nina kommer in klass rummet och säger.. hur skönt hade det inte varit att kolla på film och äta popcorn och chips
hela lektionen och sluta tidigare och skita i allt den här lektionen?!

Tio minuter senare har Andre sprungit hem och hämtat en film viktor har köpt chips och anna hämtat popcorn.
Så kollade vi på film och myste hela lektionen... hehe simon somnade också, så rolig var den filmen ;))
näää den var bra =))
Nu är jag osminkad och färdig inför träning!


töfff eller nåt.
Btw så stack sig emilia på moderaterna idag, dem låg och lurade i hennes väska dem jäklarna :(
"Vafan har jag någon jävla köttätare i väskan eller?" 
Ta det lungt fokt det var ju som sagt bara moderaterna.
Jag och Anna skrattade åt henne, förlåt ): <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0