tu veux dire beaucoup pour moi

Tack för att du alltid finns där för mig, det känns skönt att ha dig där.
Du är inte som alla andra, du finns alltid där för mig hur jag än mår, du är underbar.
Jag tror inte att du fattar hur mycket du egentligen betyder för mig.
För det visar jag nog inte så där skit bra, men du vet att du är bäst.
Men just nu så vet jag inte vad jag ska göra...
Imorn blir det hemma match mot bua klockan 1, härligt fast fyfasen vad jag hade ont i ryggen innan idag när vi jobbade.
Men satan det får gå över.
Nu så håller sig inte ögonen öppna helt enkelt, godnatt

att bero på ingenting, så är vi två väldigt bra på att diskutera tv program, bonde söker fru robinson, idol Med mera.. med mera
det blir alltid såna trevliga konversationer, fast vi hejar oftast inte på samma, He-he, men hur kul hade det varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0