the way it is

om lärarna bara kunde sluta virra runt som jävla höns någon gång, hade det varit trevligt.
är det meningen att dem ska favorisera elever eller lära ut?
det kan man ju satan undra, de flesta ser allting man gör, medans andra "en viss annan" bara ser vissa saker och oftast fel saker också? 
asså seriöst skärp er snälla?

Imorn blir det 
ea - lucia träning Mm, ska nog anmäla mig till lucia spännande.
so - ha robert ensam första gången tur att han verkar super snäll och bra "hoppas bara det är så också"
slöjd - det vanliga? 
lunch och efter det blir det ner och fixa en sak med tjejorna som jag tyvärr inte kan skriva här ifall en viss person möjligtvis skulle läsa det här, men ni som verkligen vill veta kan ju messa mig då ;))
nejmen efter det blir det hem, plugga engelska, svenska och matte, Hjälp!
sedan träning och fys HÄRLIGT, jag älskar att träna (y'
nu blir det house om en kvart puss
Fin bild.. men vi måste alla tycka lite extra synd om min kära bror 
som har tagit stel kramps sprutan och har fått en jätte bula på armen.
seså, tyck synd nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0