jag gillar dem här bilderna

Alltså gud va många bilder jag har, en bild säger mer än tusen ord.
Och så är det verkligen, så sjukt många minnen osv.

Jag vet inte vad det är med just dessa men dem får mig att tänka på så mycket mer än vad dem egentligen är.
Förr i tiden när vi var små, okej vi var små på dessa "7;an" men dem får mig att gå mycket längre bak i tiden.
Mina och Emilias sagor, när vi spelade bilspel hemma hos andre, allt vi gjorde.
Jag och Emilia som var hur bra som helst på skrivstil.
Våra gamla lärare Katrin Robert...
Allt Jag Emilia Viktor Johannes och Andre har gjort genom åren.
Från att ha tävling om vem som kan äta mest korv snabbast hemma hos Johannes till att Emilia tror att hon kör ur bra som helst på ett bilspel när det egentligen är Andre som kör.
Alla skratt, alltså inte bara det utan ALLT som har med skolan att göra när jag var liten.
Från våra underbara klassens timmar till våra ännu mer underbara dansuppträdanden med e-type & the poodels.
Alltså gud man börjar nästan gråta, jag vill absolut aldrig glömma mina underbara vänner när jag blir stor.
Någon man har varit med sen 0/1/4/7;an jag vill inte sluta umgås med er sen.
Tack alla i min klass och alla som har gått i min klass genom åren ni är faktiskt helt underbara.
och jag känner bara för att njuta av sista biten i skolan, även om det är hur tråkigt som helst.

En bild säger mer än tusen ord, där uppe är det 6 bilder men jag har mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0