godnatt

jag vet inte vem du tror jag är, men behandla mig inte som du gör.
alltså jag förstår mig inte på dig, vem är du?
jag tror att jag känner dig men det gör jag nog inte.
Men jag vet att om du vågar lägga undan ditt hårda tuffa skal även i verkligheten så hade du varit hur go som helst.
Utnyttja inte mig, spela inte något fånigt spel, var dig själv någon gång.
Jag fejkar inte, när jag pratar med dig är jag mig själv rakt igenom.
Men har ingen lust att höra på något av dig just nu.
jag har fått min jacka idag, byggt upp mina byrås köpt en garderob och så har jag tagit bort allt skräp från mitt skrivbord, tror jag slängde allt förutom någon tavla och mina torkade ros som får ta plats på byrån nu.
imorn blir det riva garderob + bygga upp ny garderob.
vi har likadana byråsar nu har jag fått reda på, hon överaskade mig på IKEA haha.
jag tror att emma har exakt såna också, pinsamt.
neeh vi äger.

Kommentarer
Postat av: josse

jag har med sån där lådor/byror! 2 st!! :O (L)

2010-11-05 @ 11:55:26
Postat av: Emilia

lol, ska också kanske köpa en sån. :)

2010-11-05 @ 19:09:40
Postat av: Anonym

sv; haha dem är som gina linnet ;)

2010-11-05 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0