'torsdag - emilion darling !

Halloj, har komit hem från en ganska lång dag !
poetry slamen var ganska rolig, sen gick redovisningen bra (yy'
sen hade vi lunch och sedan engelska, läser en tröök bok ^^
slöjd där jag gjorde klart min väska, gladys sa att den var den finaste på hela läsåret, haha stolt (h'
sen hade vi origentering man skulle vara själva hjälp säger jag bara !
men jag blev faktiskt riktigt stolt över mig själv, närjag insåg att jag faktiskt fattar vad jag ska springa.
hittade en lite virrig emilia vid hälften och fortsatte tillsammans,och det erkände vi även för mattias och han sa att det var okej.
det var kul att springa med emilia och jag fattade riktigt jädra mycket !! och vi sprang riktigt jädra mycket också !
duktiga flickor !
hahahah ska grilla med mina darlings imorn !


'skitungar ! <3

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAH, fin bild på mig..

man hade verkligen stil när man var liten, rött hårband och rosa/svart tröja? xD

men liza du är så söt på den bilden!

2010-05-27 @ 18:12:45
Postat av: moi

Säg någon som hade stil när man va liten x'd

<3

2010-05-27 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0