Tisdag

hejsan, har haft matte prov idag, gick sådär hoppas på att få bra iaf.
sen så hade vi ingen so, så jag och emma fixade lite grejer till våran poetry slam vi ska ha på torsdag med 8b.
vi hade svenska sedan lunch sedan musik prov som typ gjordes klart på 20 minuter.
så vi fick sluta x)
så jag och stella gick över till hemkunskapen, och hjälpte jozzan med hennes chokladtårta (h'
as go men väldigt mättande vi, jag stella jozza maria och en tönt, åt inte ens upp hälften av hälften så det var skitmycket kvar.
Så då gick jag stella och jozze till lärarrummet där alla lärare hade möte, så fick dem tårtan, dem blev jätte glada haha !
hehe kul att göra folk glada !


egypten, första dagen, haha vitlingar x) ooh saknaar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0