sjukligt rolig fredag

no - hemma arbete men jag var i skolan.
so - prov om eu.
matte - tråkig genomgång.
Lunch :DD
gympa - friidrot.

när vi slutade gick jag och bytte om så gick jag och stella ut till fotbolls planen och väntade på att källmis skulle sluta sin "gympa" lektion eller nåt :P aja de spelade fotboll iaf :)
sen så kom andre olsson och en töntis cyklande, så slutade källman så gick vi ner till glasscafet, och jag fick glass på min väska (h'
sen gick jag källman andre olsson och töntis till krokvik eller jah cyklade på andres cykel utan broms, hjälp.
aja det var skitkallt så jag badade inte men vi gick över bergen till vita sand där jag också badade, det är göttans :DD
sen så gick vi ner till ica och köpte cola källmis hade inga pengar så han fick en femma av mig x) "neeeeeej, va snällt" hehe så söt är han, så han fick en femma och tjänade en kram ;)
men jag spillde ut cola samtidigt så jag fick torka av mig andre tröja (L)
sen åkte vi hem till andre och jag skjutsa han på styret på en knakande obromsig cykel, jag är bäst (!)
vi kollade lite på family guy, hämtade andres hund, kollade på bert typ 5 minuter, lite på barnhemmet typ 1minut.
sen kollade vi på scary movie 2 hehe  sjukt rolig, andre har världens sjukaste roligaste skratt (L)
andre tyckte det var så sjukt kul att han la sig på golvet, och han skrattade verkligen åt allting, men det var ju inte så roligt (a'
Källmis sa att jag skulle blogga bra om andre och han så då gör jag det ;
vi tre kommer vara systrar föralltid ;o
haha ni är söta, och har roliga skratt, och sjuk humor.

Haha söt kille på mitt  kalas för sjuhundra år sen.


Tjock kille.


heh...coola (!)


Kommentarer
Postat av: andre :)

hihi lite gamla bilder :P men de va en rolig dag :D o filmen va sjukt jävla rolid xD xD xD

2010-05-22 @ 22:04:00
Postat av: Liza

Haha andre jag har fler bilder ;)

din humor är sjuk men filmen var faktiskt rolig x)

men det hade ju inte varit så kul om du inte hade skrattat hela tiden x)

2010-05-23 @ 21:55:55
URL: http://liizaekman.blogg.se/
Postat av: Lövhög

hahaha, källman var kul :d

2010-05-24 @ 19:52:20
Postat av: Liza

källman ÄR rolig !

2010-05-24 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0