onsdag

Första&sista dagen på denna skolveckan :)
inte sjuk längre (yy' men blir fortfarande inte hungrig...
tråkig franska idag där vi hade tråkigt och pratade lite om hur vi ska göra imorn och på fredag, Kom ner till ica och köp våra fantastiska bakelser, eller nåt x)
smart som jag är glömde jag mina kärleksmums hemma så jag får åka ner klockan 10 imorn och lämna dem  .__.
aja sen hade vi svenska och min grupp kommer bara vara så himla bäst den 10 juni eller va det var x'd
sen hade vi engelska, kollade på den seriöst sämsta filmen som någonsin gjorts tror jag !
asså den var värre än fantomas som vi kollade på med camillia knutssen.
så just nu känner jag för att sätta på en riktigt bra film, kanske the proposal?
aja vi får se.
ses vid ica imorn, fast jag ska sälja på frdag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0