Kärlek från 12 killar på ett papper !

Haha har jag fått tag i idag, tolv hjärtan från 12 killar jätte jätte fina :D
haha idag när jag satt på slöjden och satte på lite fina paljetter på en väska så frågade jag filip varför inte han göra några hjärtan varför gör aldrig killar hjärtan? JAG HAR ALDRIG SETT KILLARNA GÖRA HJÄRTAN !
Så jag tog ett papper och frågade om inte killarna i klassen kunde måla ett litet hjärta, riktigt fina blev dem faktiskt, andre vann tror jag det blev ;) ni kan se namnen lite otydligt men jag gör bilden så stor så möjligt :)
PetterViktorAndreOskarFilipMaxJohanBJohanRSimonWSimonLAlex&AndreasO
Ni är bra på att måla hjärtan !

Okej här har ni mitt fina hjärta (hh'



Man ser rätt bra den längst upp till vänter är viktors detstår V.C det är nog den enda
Maninte ser vad det står, och på petters det stora i mitten så står det petter inte potter :P xD
Erkänn fina ! Vi ses haen bra dag konfirmeras påLÖRDAG JOHI


MIG OCH KONFIRMATIONSKLÄNINGEN som jag har köpt skor till nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0