Torsdag

Hello :))
Tråk'dag som vanligt.
Slöjden var rätt hyfsad :DD förutom att jag filar mitt peace märke, det suger x')
Men jag spelade doodle jump också xD jag äger....
och jag har komit på att jag har fobi för det mesta i träslöjden.
* Borra i koppar,
* svarva, när hela grejen stannar, och skålen flög satan av.
* Svetsa, har aldrig testat men viktor och petter gör det och det verkar riktgt läskigt x)
* Borra i trä när det helt plötsligt börjar ryka. ;s
+ att jag glömde 3 armband och 1 halsband som jag inte fick tbx på en vecka :DDDD
Super! tror att det är dags för mig att dra mig tbx till syslöjden, för träslöjden går bara fel.
Men måste göra klart mitt halsband först :))

Men nu ska jag se på sveriges sämsta bilförare :))
Seeeya (L)

 franska prov nästa vecka också (YY) 10000000 ord meningar och fraser att kunna (y)
Här ser ni en bild på mig och min lilla gourmandis :))
ILoveyaaSister(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0