Tisdag :)

Måndag; igår så var första dagen i skolan på väldigt länge känns det som ;o
Det kändes endå bra att få träffa klassen igen, asså endå sin klass spenderar man Väldigt mycket tid av sitt liv med så det är tur för mig att jag verkligen gillar min klass (L'
Det känns endå lite konstigt att det är runt 5 st som jag har gått med sen jag gick i nollan.
Alltså har jag känt dem i 9 år nu x)
Jag har också kommit på att det inte är en enda tjej jag har gått med sen nollan x) Bara emilia sen ettan :D
Men.... det var iaf en bra dag för det kom aldrig någon vikarie till franskan, så då fick vi ha rast till lunchen :DD
Efter skolan så blev det innebandy träning, känns som det inte har varit träning på skit länge nu x)






Tisdag ; Idag så har det varit en vanlig tråkig dag xP
men vi hade musik det var kul iaf x) Min musiklärare Äger!!! Men det sorgliga är att han ska byta till åsagårds skola!!
Men det finns en grupp på facebook om folk som vill att han ska stanna är medlemmar i x) ska bli medlem där nu hade jag tänkt :)) men det kommer inte hjälpa endå D;
Men vi lärde oss att spela lite piano som vi ska ha prov på, och så fick vi ett arbete som vi ska redovisa någon gång också x)
Vises (L'


.

 

ÄlskarMinStella"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0