vilkendagärdet?

jag har ingen koll på dagarna längre men det ska vara torsdag idag !
igår var det då alltså onsdag och det började med att jag städade och allt det där, sen kom emma.
vi satt och gjorde ingenting en liten stund sen åkte vi ner och skulle möta emilia och stella som skulle cykla, men dem hade inte ens åkt så jag cyklade och emma åkte hem till emma, hämtade en moppehjälm lämnade cyklen hos emma och åkte och skyndade på stella.
på hemvägen sedan så tutade vi lite på olsson och råkade vinka till lövings pappa, heh...
vi somnade till she´s the man. eller ah alla somna jag låg vaken och kunde inte sova x'd
sen vaknade jag stella och emilia så vi kollade på tv till emmis vaknade.
folk är söta när dem sover (a'
sedan åkte vi ner till glasscafet och gick in i den lilla klädbutiken brevid.
sen så hämtade jag cyklen så cyklade jag och stella hem till mig trillade lite halvt i poolen.
och sen blev hon hämtad :)
jag'älskar er!




Hello ~ Hawk Nelson !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0