Sol !!

tjabba tjena siter jusst nu ute på en stol i SOLEN ! asgött.
lyssnar på spotufy och ska lägga in lite bilder från igår.
idag har jag varit skitduktig, jag och lowe är ensamma hemma idag tills imorn så emma emilia och stella kommer strax :)
så jag har städat mitt rum, damsugitoch plockat iordning i hela huset, skruvat in alla handtag till skåpen och lådorna i köket.
städat kaninens bur, plockat maskros blad till honom.
och så har jag fixat massa med poolen som jag nu fyller med lite varmvatten :)
så har jag klippt gräset på framsidan.
så nu sitter jag och tänker på hur hemskt bra jag är x'd
men här kommer lite bilder från igår :DD



Vi är campare !!



Sötunge!



Vi ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0