läs inte x'd

blir bara så jädra sur på massa jävla personer, som jag bara dampar loss på !
och jag vte inte vem jag ska prata med eller var jag kan ens skriva av mig så här blir väll bra !
förutom att många jag känner har gått och blivit helt... ah jag vet nt vad som händer jusst nu, men det verkar som att nu är jusst den perioden, då alla ska förstöra på sina egna sätt!
sen blir jag så jävla sur på falska människor, och alla som inte fattar ett piss mm.
och en av mina närmaste kompisar har problem på något sätt, och det är jag mest ledsen över.
först är jag så jävla sur på den här personen, men jag vill endå inte svika den här jädra personen.
men jag har ingen som helst anledning till att förlåta den här personen heller, problem!
sen min älskade underbara kompis som betyder sjukligt mkt för mig glider bara längre och längre ifrån mig !
jag önskar bara allt var som förr !

Kommentarer
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

finns <3

2010-06-03 @ 12:55:25
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/
Postat av: josse

lizza ja finns : )))) om du inte e sur på mig elr nåt ?:s :(?(L)

2010-06-04 @ 11:18:21
Postat av: jag

såklart det inte är du jozze(L)

cornelia <3

2010-06-04 @ 14:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0