stuck on gotland

jo men det kan man ju säga att jag är eller?
aja glöm inte att smsa mig, när ni inte har nåt att göra :)
det kom en kuling idag när vi åkte färjan, gött med må'illa.
såg på prinssesan och groden, söt film (a' älskar disney,
'väll framme på gotland, sjukt fint väder!!! spöregn och dimma (y'
men vi har köpt 5 beck filmer, gött, älska gunvald!
nu ska vi kolla på en av dem :)
och jusste internetet är SKITSEGT, så jag vet inte om jag orkar blogga, men det lär nog hända endå.
måste bara säga att; stella kan du smsa mig när du ser detta, jag får typ inte tag i dig! <3
också har jag glömt att säga grattis till andre som har fyllt 15 för längesen nu jööö.
'grattis i efterskott iaf (:
längtar att bero på igenting: LÄNGTAR TILL FRANCE OCH NICE.
men vi ses PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0