precis kommit hem från gbg

hejsan, som ni sååg har jag precis komit hem från en heldag i gbg med stella!
himlans med kul, vi har gått runt och shoppat hela dagen x'd endå har jag inte köpt så mycket, stolt*
sen när vi satt och väntade på stationen kom en gubbe fram till oss.
- svenskt ska det vara, inte amrikaner för dem rånade mig på 16 kronor en gång.... vi gick därifrån.
sen så kom 2 andra randoms, hahaaha lite småt o nyktra också, den ena tappade sin hamburgare så de stog och kollade på den i ett jävla tag.
tänk med folk det finns. fåglarna tog hamburgarn sen, men en stoppade in hela i munnen, men han tappade den när han flög, fan va chockad man skulle bli om man fick en hamburgare i huvvet!
hahaha, ska ta ett kvällsdopp med stella ikväll också, kom gärna ner till bryggan, om ni inte har nått liv eller nåt :)





För snygga x'd


'lite dagens outfit typ ;)



Klicka inte på bilderna "de blir inte större" (a'


Men nu kom jag på att det är en timme kvar till jag ska åka och bada med emma&stella.
vi ses och tack stella, great day (L'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0