TbX ;D

Så nu har jag inte bråttom för nu var vi tbx :D, typ en timme gick det att gå ner till ica och sen hyra film.!
Jah vi är inte du snabbast på att hyra film det kan andreas Källman vittna på x) <3
Men det blev iaf 2 riktigt bra filmer :D!
Så nu ska emilia poppa popcorn och resten vett jag inte vad dem ska göra x) men vi ska väll bädda Och lite sånt :D
Nu kom stella in och kallade mig för datanörd och fake, I love you to.! Sen gick hon ut.
Nu kommmer anna också och vill byta byxor men hon vill även att ni ska veta att hon är cool! :)
Nu skriker hon åt mej  också den jävlen :D
Så kommer emilia in och tror att hon är värsta krilleboi - Chacha springer hon runt och säger.
Så kommer jozzan och hämtar kuddar Mm,
I Love you All!!
Men nu så tar alla dem bästa platserna i soffan oc mobbar ut mig totalt så nu så måste jag springa och kämpa tbx min ära och stolthet.!
Nu ska vi ha en riktigt Bra kväll så Vi sees om inget annat händer påvägen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0