Skit.

Idag har jag gått ner till thaien :D
Men det tog bara 20 minuter och jag segade :P så jag stannade hos emilia och pratade lite med henne x)
Hon tränade på att skära blomstälkar x))
och så rann det över vatten i vasen också D:
sen gick jag till thaien och dörren var inte öppen så jag fick stå och vänta där ett tag x)
sen öppnade hon, och gick in i köket så jag stog där i tio minuter XD sen fick ja bära ut 4 salladsskålar som jag såklart ställde fel men hur skulle jag kunna veta att man skulle ta bort brikorna och ställa dem framför allting? x'D
Men sen fick jag stoppa 10000 ät pinnar i små påsar, som man inte såg var öppning var :P
Sen fick jag klippa i 7000 plastpåsar.
och så fick jag gå och damma i baren xP
Jag var riktigt bra (YY'
Ahjusste, jag måste komma ihåg hur salladen ska stå också tills imorn.
Det blit klurigt.
Men jag jobbade från 11 till halv 2 så det är inte så fruktansvärt jobbigt x') men jag får inte slippe skolan -.-'
Det var allt för mig, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0