Melodifestivalen!





DelTävling 1 Örnsköldsvik.


1 Ola- Instoppalble
2 Jenny silver-A place to stay
3 Linda Pritchard- you´re making me hot-hot-hot
4 Pain of salvation- road salt
5 Anders ekborg- the saviour
6 Jessica andersson- I did for love
7 frispråkaren- Singel
8 Salem al fakir- Keep on walking







1 Ola, Gilla Gilla Ola ;) Bara bra. Inte bästa låten men..., Men till nästa gång kan han fixa frisyren ;)
2 Jenny, Silver till guld? Nej det tkr verkligen inte jag, och jag fattar inte grejen med hennes handsak ;) Och lite wannabe lady gaga i början :P ohh Gilla inte  (N)
3 Linda, Gillar bara inte låten helt enkelt :D
4 Pain of salvation, Sämst (N) asså jag var beredd på att det skulle vara lite "rockigt" Men nää, det var bara ett piano och han som sjöng en ballad och dem andra fick stå som statyer, Kul.
5 Ekborg, (N)(N)
6 Jessica, Helt okejj, gillar låten ;)
7 Frispråkaren, Man fattar iaf att han var singel ;D
8 Salem Al Fakir, (L' Älska (L'

HaHa jag tyckte inte att någon låt var så SKITBRA, men hoppas att det blir bättre nästa gång, men salem al fakir var bra iaf :DD.
(Y) tummen upp för program ledarna.
Och ska jag vara ärlig så var nog Dolph lundgren´s låt bäst av alla, efter Salem al fakir :DD (L'

Första gången på 6 år som vi inte kommer att kolla på melodifestivalen Live D:



+++++



( Sry, om det är någon som inte tkr som jag. men jag skriver bara som jag tycker ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0